Productie manager loopt vast

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #13484

    Ik werk al jaren met EasySign. Maar vandaag verplicht een nieuwe update (2020_2(29.0)) moeten installeren. Echter op het moment ik nu een plotopdracht geef, gaat na ca. 1 sec. de productie manager op licht grijs. In de statusbalk komt de tekst er achter: (reageert niet). Ook EasySign zelf blijft licht grijs. Tot ik geforceerd de productie manager afsluit.

    Wat gaat er fout?

    Win 10 pro
    Versie: 1909
    Build: 18363.836

    Plotter: GCC Expert 24

    #13495

    Nu ik dacht het probleem getackeld te hebben met de productie manager door de drivers van de plotter te her-installeren…  loop tik tegen het volgende probleem aan:

    Bij het opstarten van EasySign, vraagt hij om de login en password. Als dit ingegeven wordt, gaat hij daarna door met het opstarten van het programma. Als het hoofdvenster in beeld is, geeft hij een pop-up ‘Welkom bij EasySign’ met het bericht dat er geen licentie aanwezig is. Als je de keuze selecteert met ‘aanmelden of ticket invoeren’ sluit hij het hoofdscherm en begint de eindeloze cirkel weer overnieuw. De login en wachtwoord zijn goed. Is de login-server soms offline?

    #13585
    EasySIGN
    Moderator

    Hi Antoine,

    Happy to read your issues with the production manager were solved by reinstalling the plotter drivers.

    When signing in doesn’t work properly, please do some checks:

    1.) Do you have a stable internet connection?
    Check your internet connection with a speedtest.

    2.) Are you running the latest version of EasySIGN?
    The latest version of EasySIGN is available on our download page.

    3.) Is your password correct?
    If you don’t know your password, try to reset it.

    4.) Is your email address correct?
    If you don’t know which email address is correct, check your order confirmation or invoice. The license is automatically activated to the email address entered in the shopping cart when you got your license.

    If you’ve checked all above and signing in still doesn’t work, get in touch with us at support@easysign.com

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.